.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران بدنبال خريد تيم فوتبال راه‌آهن
حضور يك تيم با عنوان مازندران در فصل آينده ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور قطعي است. تيم راه آهن از تيم‌هايي است كه مسئولان مازندران براي انتقال آن به استان براي حضور در ليگ برتر فوتبال ايران تلاش مي‌كنند.
مازندران بدنبال خريد تيم فوتبال راه‌آهن

استاندار مازندران گفت: تيم راه آهن از تيم‌هايي است كه مسئولان مازندران براي انتقال آن به استان براي حضور در ليگ برتر فوتبال ايران تلاش مي‌كنند.

به گزارش شمال نیوز ، ابوطالب شفقت در گفتگو با خبرنگار فارس در ساري گفت: حضور يك تيم با عنوان مازندران در فصل آينده ليگ برتر فوتبال باشگاه‌هاي كشور قطعي است.
وي افزود: ما از حضور تيم راه‌آهن در مازندران استقبال مي‌كنيم و هر چقدر نياز به همكاري باشد، آمادگي داريم.
استاندار مازندران تصريح كرد: در اين خصوص با مسئولان تيم راه آهن تهران مذاكراتي نيز انجام شده است.
وي بيان كرد: علي آبادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني كشور نيز در حال پيگيري اين موضوع هستند.
شفقت با اشاره به اينكه مازندران در همه رشته‌هاي ورزشي در كشور پيشتاز است، اضافه كرد: در حال حاضر حدود 90 فوتباليست مازندراني در تيم‌هاي مختلف ليگ برتر ايران و چند كشور خارجي عضويت دارند.
وي در پايان درباره ورزشگاه مورد نياز براي نماينده مازندران در ليگ برتر گفت: علاوه بر ورزشگاه موجود ساري، ورزشگاه 15 هزار نفري قائمشهر و نوشهر نيز آماده بهره‌برداري است كه مي‌توان در اختيار اين تيم قرار داد.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

Mohamad taghi 8 خرداد 1387
به جای خرید یک تیم و آوردن تیم به استان ! میبایست مسئولان به ورزش نوجوانان و جوانان اهمیت بیشتری بدهند .
چرا که داشتن یک تیم در لیگ برتر بهتر است یا سرمایه گذاری روی نسل های بعدی ورزش مازندران ؟
بهتر است که مسئولان به جای چنین هزینه هایی چند زمین چمن با 1000 تماشاگر (وحتی کمتر) رو برنامه ریزی کنند که همه نوجوانان و جوانان بتوانند از این امکانات استفاده کنند .
فکر می کنید ستاره های برزیلی از کجا سر درآوردند ؟ اکثرا از بازی های محلی و منطقه ای !
باید به ورزش نگاه علمی داشت نه با تصمیمات سطحی سعی در پوشاندن ضعف های استان کرد . این دلسوزی نیست !
سهراب تقی پوراهنگر 8 خرداد 1387
دوست عزیزم بجای اینکار ازتیمهای نساجی وشموشک ودیگر تیمهای بزرگ استان وازمربیان ارجمند (بخصوص نادر دست نشان که اهل قائم شهرهستند) وبازیکنان بزرگ مازندرانی که بدلیل کثرت انان نمی توانم اسامی انان را ببرم حمایت کنید باوربفرمائید که نتیجه وحاصل کاربهتر است بجای انکه پول مردم بدبخت وبیچاره اهالی ورزشدوست مازندران را به بیگانگان بدهید وبخورند ویک فاتحه برای امواتمان بفرستند شمارا به خدایک ذره فکر كرده ايد. دوست عزیز ایافکر کردی چقدر جوان بیکار درمازندران داریم وبعلت بیکاری ولگرد - معتادو......شده اند.222
مجتبی 11 خرداد 1387
متاسفانه یکسری افراد همه چیز را سیاه می بینند و عادت کردند که از همه کارها ایراد بگیرند.جالب است که این افراد همیشه مشکل دار ترین افراد هستند.تمام استانها با چنگ و دندان دنبال این فرصت استثنایی هستند تا تیم های دولتی را به استانشان بکشانند آنوقت یک عده که عادت دارند از زمین و زمان ایراد بگیرند حرفهای کلیشه ای را که جایی دیگر خوانده اند را تکرار می کنند.نیست اگر ما تیم لیگ برتری را نگیریم می گویند بفرمایید این هم پول تیمی که شما نخواستید حالا بروید با آن کارخانه بسازید!
ما هر وقت توانستیم خودمان را .شخص خودمان را اصلاح کنیم مطمئن باشید همه چیز درست می شود هر چه است از بد مسلمانی ماست.
مشکل اصلی در این تیم لیگ برتری واگذاری آن به چه شهری مهم است.امیدوارم مسئولین قومی و قبیله ای عمل نکنند و شایستگی را ملاک قرار دهند.
محمد رضا 12 خرداد 1387
من نمی دانم جناب شفقت از آماده بهره برداری کدام ورزشگاه 15 هزار نفری در شهرمان قائم شهر صحبت می کنند.احتمالا ایشان در جریان نیستند که برای قائم شهر با این سابقه دیرینه در فوتبال مملکت ورزشگاهی در نظر نگرفتند ولی برای اردبیل و کاشان و زاهدان و ...ورزشگاه 15 هزار نفری ساختند و من ماندم که در این ورزشگاهها چه فوتبالی قرار است بازی شود.الله اعلم.انشالله خداوند ما را از دینداران واقعی خود قرار دهد. یا علی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.